Programvara för kvalitets- och riskhantering
För att vara framgångsrik i en dynamisk värld måste man hänga med i den ständiga förändringen. Som organisation, som team och som professionell. Ta därför en titt på Zenya: din personliga assistent för säkerhets- och kvalitetsledning. Den har allt från åtgärder och uppgifter som du enkelt kan starta eller hantera, till kraftfulla dashboards som visar dig med en blick var du står – och var du kan förbättra dig.
Zenya är den bästa QHSE-mjukvaran för både kvalitetssäkring och riskhantering. Det är en modulär plattform med alla verktyg som stödjer dig: fyra moduler, extremt kraftfulla var för sig och ännu starkare tillsammans.
Grunden till mjukvaran lades för mer än 20 år sedan på Infoland. Idag får du med Zenya ett lättanvänt, integrerat kvalitetsledningssystem. Ett QHSE-system som redan med glädje används av mer än 1 miljon professionella varje dag.
Zenya förbättrar och förenklar din vardag.
Frontwalker och Infoland har ett strategiskt partnerskap. I centrum för partnerskapet står Zenya, ett integrerat kvalitetsledningssystem med fler än 1 miljon användare. På den svenska marknaden är det Frontwalker som implementerar, integrerar och supporterar och därmed förenklar din vardag.
Compliance är en ”hygienfaktor” inom kvalitetssäkring. Logiskt att du ser detta överallt i Zenya. QHSE-mjukvaran ger dig de nödvändiga förutsättningar för detta: du hittar ramverk och riktlinjer som du kan länka annan information till och utifrån dessa du kan även rapportera.
Zenya-modulerna, var för sig eller tillsammans, är viktiga i de aktiviteter som du måste utföra för att uppfylla kraven för compliance. Zenya ger dig basen för överblick, enhetlig planering och hantering av de uppgifterna som följer ur detta.
Zenya är den bästa QHSE-mjukvaran för både kvalitetssäkring och riskhantering. Det är en modulär plattform med alla verktyg som stödjer dig: fyra moduler, extremt kraftfulla var för sig och ännu starkare tillsammans.
Grunden till mjukvaran lades för mer än 20 år sedan på Infoland. Idag får du med Zenya ett lättanvänt, integrerat kvalitetsledningssystem. Ett QHSE-system som redan med glädje används av mer än 1 miljon professionella varje dag.
Zenya förbättrar och förenklar din vardag.
Zenyas kvalitetssäkringsprogram sammanför relevanta indikatorer från alla moduler i en tydlig dashboard. Både för team som för hela organisationen. På så sätt vet du hela tiden hur bra ni är – och var ni kan eller bör förbättra er.
När medarbetarna är på jobbet har de inte alltid en PC eller en bärbar dator med sig överallt. Det sparar tid när du snabbt kan leta upp information på din smartphone eller en surfplatta. Zenya-apparna är gjorda för att snabbt och enkelt kunna kolla information. Incidenter eller annat kan också rapporteras via appen, vilket främjar anmälningsviljan.
Snabbheten och den ökade anmälningsviljan kan göra skillnaden mellan ett fel som kommer att begås eller ett som blir förekommen.
Zenya Capture, Search and Assist-apparna hjälper medarbetarna att arbeta mer effektivt, snabbare och säkrare, var och när de behöver det.
Kvalitetsledningssystemet Zenya är unikt genom att det tillåter individer och team att enkelt initiera, övervaka och hantera nya åtgärder – och därmed är ni inte är begränsade till åtgärder som uppstår i ett ”klassiskt” kvalitetsledningssystem.
Oavsett om det gäller att vidta en åtgärd som beslutades på ett teammöte, eller uppföljning av ett revisionsresultat: du kan göra det snabbt, enkelt och på ett enhetligt sätt. Det betyder att du – men också ditt team – alltid vet vad som fortfarande behöver göras, och vad som har prioritet.
Team bestämmer i allt högre grad själva hur de delar upp arbetet. I dessa självstyrande team är det viktigt att medlemmarna själva kan avgöra vilka uppgifter de tar på sig. Det är därför möjligt att skapa team i Zenya som du kan tilldela olika åtgärder och uppgifter. Teamet bestämmer sedan självständigt vem som gör vad och du har garanterat alltid överblicken.
Du behåller alltså kontrollen över uppgifter och handlingar, men ger samtidigt teamen friheten att själva ta kommandot och ansvar. På så sätt blir kvalitetsledning en del av allas arbete.
Dokumenthantering
Rätt information snabbt tillgänglig
Interaktiva dokument för en perfekt användarupplevelse
Fullständig kvalitetssäkring och feedbackloop
Dela enkelt kunskap med externa parter
Search app gör allt, alltid tillgängligt
Incidenthantering
För olika signaler, både inifrån och utifrån organisationen
Flexibla flöden, lätta att installera och använda
Värdefulla rapporter och analyser
Åtgärder för individer och team
Med Capture app kan du rapportera överallt, när som helst
Revisionsledning
För revisioner, kontroller, besiktningar och utredningar
Frågeformulär för internt och externt bruk
För att genomföra hela revisionsprocessen
Åtgärder för individer och team
Riskhantering
Kartlägg alla risker i hela organisationen
Riskdialog för ökat engagemang
Fullständig kvalitetssäkring och feedbackloop
Kontrollåtgärder och kontrolltester
Övervakning och justering via integrerad dashboard
Zenya är en SaaS-lösning. Med andra ord: Software as a Service. Det innebär att du inte behöver tänka på den (tekniska) hanteringen och säkerheten av applikationen, vi tar hand om detta åt dig.
Från uppdateringar till underhåll, vi garanterar att du alltid har tillgång till det bästa kvalitetsledningssystemet.
Kontakta gärna våra experter förutsättningslöst. Vi tycker om att tänka tillsammans med dig.
Kontakt
Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa dig? Skriv en rad, så kontaktar vi dig, vi svarar snabbare än du tror!
Vi hör av oss så snart vi kan, behöver du få tag på oss direkt?
Vi hör av oss så snart vi kan, behöver du få tag på oss direkt?
Vi hör av oss så snart vi kan, behöver du få tag på oss direkt?
Vi hör av oss så snart vi kan, behöver du få tag på oss direkt?